• Gépjűrműkereskedőknek fejlesztve

Kiknek spórolunk időt a szolgáltatásunkkal, ki lehet Mobil Office Partner?

Új és használt gépjármű kereskedőknek, hitel és ingatlanirodáknak, gépkereskedőknek, pályázatíró cégeknek, műszaki és eredetiség vizsgáló állomásoknak.

Mit csinál a Prémium Casco?

Biztosítási szakértő csapatunk konzultál a Partner ügyfelével, megköti a biztosítást és utógondozást szolgáltat hosszú távon.

Mi haszna ebből Mobil Office Partnernek?

Magas jutalékot kap az ajánlásért és az értékesítés mellett nem kell a biztosításkötéssel töltenie az idejét.

Miért jó ez a Mobil Office Partner ügyfelének?

Profi biztosítási csomagot kap felár nélkül. Káresemény esetén nem a biztosító társasággal kell tartania a kapcsolatot, hanem velünk. Rugalmasan intézzük az ügyfél kárbejelentését, 15 éves tapasztalattal intézzük a biztosítóval a kárrendezést, igény esetén még a javíttatást is mi intézzük.

A Prémium Casco Mobil Office Pontok az ország egész területén várják az érdeklődőket. Csatlakozott Partnereinknek, olyan egyedülálló és komplex szolgáltatást nyújtunk, mely garantálja a maximális kényelmet és a legmagasabb szintű eredményességet! Garancia erre több, mint 15 éves tapasztalatunk és a sok ezer elégedett ügyfél!

Nem kerül semmibe!

Partner Pontot bármilyen tevékenységet végző cég vagy egyéni vállalkozó nyithat! Nincs "franchise" díj, kezdő befizetés,stb...! Nincsenek tervszámok, Nincs állandó értékesítési nyomás! Amit kínálunk az egy tiszta, átlátható rendszer, mely a professzionális és korrekt ügyfélkiszolgáláson alapul!

Nincs adminisztráció

A Mobil Office program keretében irodánk végzi az ügyfél igények felmérését, kalkuláció készítést, szerződés kötést, szerződések utógondozását. Minden adminisztratív munkát munkatársaink végeznek!

Nincs felelősség

Munkatársaink szakmai felkészültsége és tapasztalata garancia arra, hogy ügyfelei szakértő kezekbe kerülnek. Szolgáltatásunkat teljes mértékben alárendeljük az értékesítési folyamatoknak , biztosítva ezzel a rugalmas és professzionális ügyfél kiszolgálást!

Magas jutalékok

Partnereink számára kiemelt jutalékot biztosítunk, havi elszámolás mellett! Jutalék rendszerünk egyszerű, könnyen átlátható. Az ajánlások után valóban létrejött szerződésekre alapul.

Maximális kényelem

Fő szempont a termék/szolgáltatás ajánlásoknál és biztosításoknál is a kiváló ár/érték arány megteremtése mellett Ügyfeleink és Partnereink kényelmének biztosítása.

Please let us know your name.
Email cím megadása kötelező
Invalid Input
Invalid Input
Hozzájárulás szükséges

Szolgáltatásaink Ügyfelei számára

Kárbejelentés

Vállaljuk, hogy a szerződő szóbeli vagy írásos formában benyújtott kérelmére 1 munkanapon belül végrehajtjuk a kárbejelentést. Írásos vagy elektronikus formában. Erről írásban tájékoztatjuk ügyfelünket. A Kgfb kárbejelentéskor minden szükséges információt, dokumentumot átadunk a biztosító részére a kárrendezéshez. Továbbá, Ügyfelünkkel egyeztetve jelezzük egyéb, a baleset miatti költségeink térítésére vonatkozó igényeket is. Pl: Humán kár, bérautó, gépjármű forgalomba helyezési költség, értékcsökkenés, stb... Casco kárbejelentéskor minden igényt benyújtunk a biztosító felé, melyet a kötvény és a feltételfüzet tartalmaz és jogosan jár Ügyfelünknek a térítés!

Aktív kármenedzsment

Vállaljuk, hogy a szerződő szóbeli vagy írásos formában benyújtott kérelmére 1 munkanapon belül megtesszük a kárbejelentést. Írásos vagy elektronikus formában. Erről írásban tájékoztatjuk ügyfelünket. Ezután amennyiben az Ügyfél igényli és erre írásos felhatalmazást ad , megszervezzük a gépjármű javíttatását . Ezenkívül gondoskodunk a zökkenő mentes kár rendezésről is a biztosítóval. Az esetleges kártérítési viták, reklamációk során (pl: Kárkori érték, roncsérték biztosító általi meghatározása, mellékköltségek térítése, stb...)

Elektronikus ügyintézés

A gyorsabb és kényelmesebb ügymenet érdekében Ügyfeleinknek lehetősége van papírmentes szerződéskötési folyamatunkat választania. Ezt azt eredményezi, hogy egy előzetes regisztrációt és jóváhagyást követően, ajánlatait elektronikus formában küldjük Semmilyen egyéb dokumentumot sem nyomtatni sem aláírni és visszaküldeni részünkre nem lesz szükséges! Bízunk benne , hogy kényelmi szolgálattásunk elnyerte tetszését és hasznosnak találja fejlesztésünket!

Biztosítási portfóliókezelés

Vállaljuk ügyfeleink teljes biztosítási védelmének kialakítását és folyamatos kezelését. Szolgáltatás csomagunk tartalmazza a kockázat elemzést, a fedezetek, kockázatnagysághoz történő pontos hozzárendelését. Szakreferens munkatársaink több tízéves tapasztalata garancia a minőségre.


SZOLGÁLTATÁSOK

- Meglévő biztosítások kezelése
- Igényfelmérés
-Versenyeztetés
- Változások követése
- Évfordulós megújítás
- Napi ügyintézés
- Kárbejelentési szolgáltatás
- Aktív kármenedzsment szolgáltatás


ÜGYFÉL ELŐNYÖK

- Rend a biztosítási portfólióban
- Díjmentes szolgáltatást nyújtunk
- 20 év szakmai hátterét kínáljuk
- Ügyfeleink számára megszűnik az adminisztrációs kényszer
- Napi ügyintézési feladatok átvállalása
- Kárrendezési támogatás
(Kárbejelentés, aktív kármenedzsment)

Please let us know your name.
Email cím megadása kötelező
Invalid Input
Invalid Input
Hozzájárulás szükséges

Ajánlatkérés gépjárműre

Az ajánlatkérés 1-2 percet vesz igénybe és az ajánlatadás ingyenes!

Szívesen várjuk megkeresését!

  • Boldizsár János

    Ügyvezető
    Nyilvántartási szám: 106031433326
  • Molnár Brigitta

    Biztosítási tanácsadó
    Gépjármű biztosítások

    Nyilvántartási szám: 106101255630
  • Árpási Ágnes

    Biztosítási tanácsadó
    Vagyonbiztosítások

    Nyilvántartási szám: 118010203174
  • Szilágyi Judit

    Biztosítási tanácsadó
    Gépjármű biztosítások

    Nyilvántartási szám: 115010648860