Kiknek spórolunk időt a szolgáltatásunkkal, ki lehet Mobil Office Partner?
Új és használt gépjármű kereskedőknek, hitel és ingatlanirodáknak, gépkereskedőknek, pályázatíró cégeknek, műszaki és eredetiség vizsgáló állomásoknak.
Új és használt gépjármű kereskedőknek, hitel és ingatlanirodáknak, gépkereskedőknek, pályázatíró cégeknek, műszaki és eredetiség vizsgáló állomásoknak.
Biztosítási szakértő csapatunk konzultál a Partner ügyfelével, megköti a biztosítást és utógondozást szolgáltat hosszú távon.
Magas jutalékot kap az ajánlásért és az értékesítés mellett nem kell a biztosításkötéssel töltenie az idejét.
Profi biztosítási csomagot kap felár nélkül. Káresemény esetén nem a biztosító társasággal kell tartania a kapcsolatot, hanem velünk. Rugalmasan intézzük az ügyfél kárbejelentését, 15 éves tapasztalattal intézzük a biztosítóval a kárrendezést, igény esetén még a javíttatást is mi intézzük.
Partner Pontot bármilyen tevékenységet végző cég vagy egyéni vállalkozó nyithat! Nincs "franchise" díj, kezdő befizetés,stb...! Nincsenek tervszámok, Nincs állandó értékesítési nyomás! Amit kínálunk az egy tiszta, átlátható rendszer, mely a professzionális és korrekt ügyfélkiszolgáláson alapul!
A Mobil Office program keretében irodánk végzi az ügyfél igények felmérését, kalkuláció készítést, szerződés kötést, szerződések utógondozását. Minden adminisztratív munkát munkatársaink végeznek!
Munkatársaink szakmai felkészültsége és tapasztalata garancia arra, hogy ügyfelei szakértő kezekbe kerülnek. Szolgáltatásunkat teljes mértékben alárendeljük az értékesítési folyamatoknak , biztosítva ezzel a rugalmas és professzionális ügyfél kiszolgálást!
Partnereink számára kiemelt jutalékot biztosítunk, havi elszámolás mellett! Jutalék rendszerünk egyszerű, könnyen átlátható. Az ajánlások után valóban létrejött szerződésekre alapul.
Fő szempont a termék/szolgáltatás ajánlásoknál és biztosításoknál is a kiváló ár/érték arány megteremtése mellett Ügyfeleink és Partnereink kényelmének biztosítása.
Vállaljuk, hogy a szerződő szóbeli vagy írásos formában benyújtott kérelmére 1 munkanapon belül végrehajtjuk a kárbejelentést. Írásos vagy elektronikus formában. Erről írásban tájékoztatjuk ügyfelünket. A Kgfb kárbejelentéskor minden szükséges információt, dokumentumot átadunk a biztosító részére a kárrendezéshez. Továbbá, Ügyfelünkkel egyeztetve jelezzük egyéb, a baleset miatti költségeink térítésére vonatkozó igényeket is. Pl: Humán kár, bérautó, gépjármű forgalomba helyezési költség, értékcsökkenés, stb... Casco kárbejelentéskor minden igényt benyújtunk a biztosító felé, melyet a kötvény és a feltételfüzet tartalmaz és jogosan jár Ügyfelünknek a térítés!
Vállaljuk, hogy a szerződő szóbeli vagy írásos formában benyújtott kérelmére 1 munkanapon belül megtesszük a kárbejelentést. Írásos vagy elektronikus formában. Erről írásban tájékoztatjuk ügyfelünket. Ezután amennyiben az Ügyfél igényli és erre írásos felhatalmazást ad , megszervezzük a gépjármű javíttatását . Ezenkívül gondoskodunk a zökkenő mentes kár rendezésről is a biztosítóval. Az esetleges kártérítési viták, reklamációk során (pl: Kárkori érték, roncsérték biztosító általi meghatározása, mellékköltségek térítése, stb...)
A gyorsabb és kényelmesebb ügymenet érdekében Ügyfeleinknek lehetősége van papírmentes szerződéskötési folyamatunkat választania. Ezt azt eredményezi, hogy egy előzetes regisztrációt és jóváhagyást követően, ajánlatait elektronikus formában küldjük Semmilyen egyéb dokumentumot sem nyomtatni sem aláírni és visszaküldeni részünkre nem lesz szükséges! Bízunk benne , hogy kényelmi szolgálattásunk elnyerte tetszését és hasznosnak találja fejlesztésünket!
Vállaljuk ügyfeleink teljes biztosítási védelmének kialakítását és folyamatos kezelését. Szolgáltatás csomagunk tartalmazza a kockázat elemzést, a fedezetek, kockázatnagysághoz történő pontos hozzárendelését. Szakreferens munkatársaink több tízéves tapasztalata garancia a minőségre.
SZOLGÁLTATÁSOK
- Meglévő biztosítások kezelése
- Igényfelmérés
-Versenyeztetés
- Változások követése
- Évfordulós megújítás
- Napi ügyintézés
- Kárbejelentési szolgáltatás
- Aktív kármenedzsment szolgáltatás
ÜGYFÉL ELŐNYÖK
- Rend a biztosítási portfólióban
- Díjmentes szolgáltatást nyújtunk
- 20 év szakmai hátterét kínáljuk
- Ügyfeleink számára megszűnik az adminisztrációs kényszer
- Napi ügyintézési feladatok átvállalása
- Kárrendezési támogatás
(Kárbejelentés, aktív kármenedzsment)